Sunday, July 20, 2008

kenangan!!

kenangan ngan awak.. banyak sebenarnye.. tapi banyak yang saya dah lupa.. sebab dulu kan saya x bape seyes ngan awak.. jap.. but adalah certain2 memory yang saya bleh ingat.. ermm.. erm..

1)kat tanjung - (saya potong2 bab yang x berkenaan).. saya ingat.. bila saya start jalan sesowang.. awak ikut blakang saya.. awak ikut dari jauh.. pehal yang?? awak takut saya terjun laut ek? relaks ah.. baru putus cinta cam tuh ah.. masa tuh, saya x bape nak layan awak sangat kan.. cian awak.. masa kita jalan sebelah sebelah.. ada makcik tegur.. ni kopitiam kan.. wakakkaka.. ha.a makcik.. kopitiam bergerak.. ape kes mak cik panggil saya kopitiam.. pemes i nyah.. walaweii... awak ajak beli air.. mak cik tuh cakap" jual yer nak".. awak cakap" yer, saya beli".. time tuh gak saya gelak sakan.. pehal ntah saya nak gelak sangat.. bukan lawak sangat pon.. kan yang..


2)kat jusco - kita sambut new year.. saya, awak, elin ngan adik.. kita tengok "kembang bunge" malam tuh.. mle2 kita anta elin jer dulu, then saya ngan awak, patah balik umah awak.. sebab nak tukar suar.. sebab awak lpe nak pakai belt.. wakaka.. lawak ah you ni yang.. x sesuai.. sib baik x jatuh suar tuh..




3)Kat Jusco Bukit Tinggi - Banyak tuh kenangan kita kat sini.. ada skali awak tolak saya, skit lagi nak jatuh yang.. malam tuh meleleh air mata saye.. awak ske2 jer.. sib baik awak pujuk makan kat boston.. kalo x.. nahas ah awak.. haha.. x raya kat sarawak awk nanti.. tengok ah..

4) kat dengkil - lepas tengok wayang kat jusco bukit raja.. Kita terus g dengkil.. sebab nak jumpa cik dah.. pkol 1.2o pagi.. waktu malaysia.. cik dah singgah kat r&r dengkil..passing udang ngan udang ngan udang.. gila ah banyak udang.. malam tuh.. saya ngan awak.. start couple kan yang.. sampai skarang.. lepas insiden tuh.. saya dah tau.. saya dah sayang awak.. awak banyak bersabar ngan saya.. huhu...

5) kat kopitiam - malam kita balik dari jusco.. mama ngan ayah nak jumpa awak.. saya ingat awak kecut.. wakaka.. relax jer you nyah.. awak siap sembang cool jer ngan ayah ngan mama.. sayang awak yang.. ni yang x sabar nak tunggu kawen ni.. ayah ngan mama dah approve..

banyak lagi kenangan yang.. cme saya jer x bape nak ingat.. cam mane awak ingat..

No comments: