Wednesday, July 30, 2008

30.07.08

encik am temankan aku seharian ari ni.. dari pkol 2 sampai ah 11 malam.. encik am, awak x penat ke ader ngan sye jer?? awak x rase ke nak g huha huha ngan kekawan awak yang len?? kecian plak.. kalo aku suh die teman aku, cam tuh ah, sampai aku balik umah, baru kitaorang terpisah..
aku tengok mke angin die.. die marah sebab enpon die buat hal.. aku nak gelak pon ader.. penat ooo aku nak pujuk.. bile aku tanye, kata x der pape.. tapi ngah temenung.. last2 die nak balik, die on enpon die, tetibe 'blink' ader balik.. dah x blank.. die terus gelak kuat2.. kecian.. alah awak, saya tau awak susah ati.. ekeke..
elin gne kete aku g jusco, coz nak passing keje oum kat kek eazy.. aku ngan encik am lepak kopitiam.. x der kete maa.. kopitiam plak tutup awal.. jeng.. jeng.. jeng.. angin aku kaluuu sudah naik, ble aku tepon elin, die kata kat jusco lagi.. donload game kat psp.. sib baik ader encik am.. x ah aku angin sangat, bleh sembang2 lagi.. kitaorang g seben e.. bli top up ngan fresh milk good day.. minum2 depan sekolah agama adik.. sembang pasal kuarga die.. aku pasan, encik am ske bercerita.. kalo die bercerita.. kalo die start bercerita, memang susah nak berenti.. yang.. sowii.. ekeke..
jerebu tebal kat luar.. kalo tiap2 malam cam ni.. bagi aku 3 malam jer, mesti aku lelah.. tu pon kalo aku berdiri kat luar sejam satu malam.. ekeke.. macam makan ubat plak..
dah ah.. aku banyak keje.. ni.. keje oum ni.. banyak lagi..

No comments: