Saturday, July 19, 2008

19.07.08

dah miss bape ari aku x menulis.. ntah knape.. angin malas yang pasang surut tuh.. ingat air laut jer yang pasang ngan surut.. ari ni aku g amik result kat kolej.. huhu.. congrate ntuk aku.. cayalah aku.. hehe.. walaupun x ah seteror mane.. aku pass ngan jayanye.. hehe.. aku amik result ngan encik am.. dah tuh, aku bawak diri jer tadi.. dah pokai.. minyak naik.. haha..
pepagi tadi, aku kuar dalam pkol 9.30.. terperangkap kat klang jer dah sejam lebih.. cilok masuk jalan lain.. hush2.. pkol 11 nak amik result, 10.20 kat klang bandar diraja lagi.. jem.. sesak.. dah cam kat jakarta jer.. angin jer aku.. nak pegi ikut kesas.. jauh plak.. aku tempuh gak jem.. huwaaaa..
on da way balik, aku singgah sg. buloh jap.. tengok pak ad yang sakit.. kecian.. melencong gak aku ke sana.. ingat tadi, nak jengok cik nab, tapi x dapat gak.. tengok ah esok..
sampai umah dalam pkol 4.. aku tengok.. ader keje oum yang dah masuk.. elin ambik yang baru.. aku cme amik yang nak buat correction.. hehe... nak keje senang jer.. lagi pon, elin dah tawar diri nak buat.. ape lagi aku nak cakap..
skarang aku ngah buat keje oum, sambil2 tuh, aku ngah curi2 menulis kat sini.. banyak gak modul oum ni.. huhu.. naik fening aku.. skarang aku ngah buat editing kat modul pasal permainan.. bola sepak ah.. bola baling ah.. ntah ape lagi.. student yang baca pasal ni amik kos ape ah ek...
malam.. aku asik kaco encik am.. aku cakap nak bb.. haha.. die cakap.. mangkok aku.. x der angin ribut, tetibe nak bb.. sengal.. aku memang sengal.. haha..
sedih aku baca kat blog kat tatty.. banyak kali aku baca.. x penah aku miss.. aku pon x tau, knape aku asik2 ulang baca.. teringat aku kat arwah mak.. dah 4 tahun mak pegi.. dah macam2 aku tempuh.. kalo aku ada kat tempat kak tatty.. mst aku x sekuat die.. anak.. walaupun x sampai dua tahun die dengan kita.. die tetap anak yang x kan ada pegantinye..
tetibe aku emo plak.. encik am masuk topik sensetip.. sape suh cari pasal.. kan aku dah majuk.. huhu.. dah ah aku ni sensetip sminggu dua ni..
opss... opppp... aku nak pegi ah.. banyak keje lagi ni.. huahuahua..

No comments: