Wednesday, July 23, 2008

23.07.08

aku ngah bengang.. charger enpon aku ilang.. bila aku tanya, sape pon x jawap.. ni mesti orang gaji aku.. sebab x der sape kat umah ni yang ske pandai2 ubah barang2 aku.. lagi pon, akunye chager mane pnah aku leraikan dari suis tepi katil aku ni.. memang hangin aku skarang ni.. esok ah, aku cari dalam bilik elin.. orang gaji aku kata, die ader simpan wayar kat bilik elin.. kalo x der, memang nak kne sumpah ar ni.. eiii.. ngah elok2 aku dah lekatkan kat suis ni, ader plak malaun yang pandai2 nak ubah.. sakit jer ati aku.. lagi pon kat dalam umah ni, slain abang, orang gaji aku sowang tuh pon pakai nokia gak.. aku dah cek abang aku, n skarang aku pinjam abang aku nye chager.. dah ah aku ni pengsemes yang aktif memalam.. sib baik ader yang pakai nokia dalam umah ni.. huhu.
ari ni.. aku lalui ngan lambat.. betol.. rase cam lambat jer nak sampai pkol 1... then ader client aku yang ngaco time luch.. asik2 berbunyi nye phone tuh.. angin aku.. x reti ek waktu lunch dari pkol 1-2... dah tuh, mau 7-8 kali die call walaupun die tau, masa lunch.. geram jer aku.. aku tau ah die nak jadi pekerja contoh, tapi jangan ah sampai nak nyusahkan orang.. opis mate aku yang balik nak tengok anak die pon, x senang jer... die balik umah die kejap jer.. ishh.. ntah ah.. customer always right...
aku sengal.. petang tadi, aku ngedate cam bese ah ngan encik am.. huhu.. ujung bulan cam ni.. bese ah.. gawatttt.. mak aku tetibe plak suh belikan vitamin die.. aku ingat dalam 50 lebey jer.. huhu.. pegi sane, tanye ader ke tak.. gulp.. telan air liur aku.. kureng duit aku lagi 30 lebey.. dalam 88 hinggit cam tuh ah.. alaaaaahhhh... bosan.. cam bese.. calling2 adik aku.. weyyy.. aku x cukup duit ni ha.. die pon datang.. hehe.. bli2 ah.. die datang pon bawak ape yang x cukup jer.. hush.. asalkan lepas ape yang mak aku mintk, cukup ah.. dah dapat.. tetibe.. datang plak ngidam mak aku nak makan yong tau fu ngan nasi goreng ayam.. merangkak ah kami.. haha.. suspen ni.. mane nak korek.. haha.. tinkk!!.. aku nampak pakwe aku.. haha.. sowi encik am ku sayang.. aku paw die ah.. sayang awak.. alah ntuk bakal mak mentua awak gak.. hehe.. semua skali nak dekat 4o hengget aku bantai die.. cam ner nak jimat.. sehari jer bleh abih nak dekat 150... gaji bape kerat jer.. minyak kete sebulan pon nak dekat separuh gaji aku.. sengal.. sib baik ader encik am.. sayang awak yang.. bukan sayang sebab duit ok.. sayang sebab awak ader jer time saye susah.. tuh ah yang buat awak hero kat mata saye.. ekeke.. lagi satu, x nak ah nangis lagi.. ari tuh, berpinar mata saye.. terkelip2.. rupanye time awak lap air mata saya, awak baru jer pegang cili.. hampeh.. x nak kawan.. bleh plak lpe.. pedih tau x..
dah lewat.. masa untuk aku ngan encik am jer.. mesej time..muahahahaha.. nite..

No comments: