Tuesday, July 22, 2008

22.07.08

dah 15 ari aku nye befday dah lepas.. dah 21.. rase kejap jer.. macam smalam baru masuk 18.. huhu... aku x buat banyak sangat keje ari ni.. kecuali berpanas, ngan filing kat opis tuh.. aku pon dah penat hing air cond tanya pasal bile econ kitaorang nak siap.. panas woo... berkuap.. sib baik tadi ujan.. x ah berpeluh sangat dalam tuh..
aku ngantuk... masuk malam ni.. dah malam kedua aku tido tepi katil.. al kisah pasal katil aku.. sepupu aku yang comel eksidenly dah patahkan aku nye katil antik.. nak kata antik x tau ah.. die duk ngan aku dah masuk 4 tahun lebih... die duk kat kedai perabot, ntah ah.. mama ckap, bagi die lagi dua bulan ntuk ganti katil baru.. ok lah tuh!!
nak nikah ah.. kan besh kalo orang skarang nikah ikut syarat jer.. ni tak.. hantaran.. bende2 gift lagi.. bagaii.. mak bapak aku pon, x kan ah nak buat koboi jer kan.. so.. aku kne ah expend lagi 5-6 taun ntuk ckupkan ape yang kureng.. wahahaha.. aku bukan kemaruk nak kawen.. cme nak kurengkan dosa yang ader..
isk.. aku nye tandas.. bunyi buble2.. sungguh aku x puas ati.. gulp.. gulp.. banyak kali.. kekadang aku ada gak jenguk, ape ke halnye.. mane ah tau, ader mermaid ke dalam tandas aku tuh.. x der plak.. lantak ah ko tandas.. jangan ko jejaskan ketenteraman aku ngan bilik aku dah..
aku layan nintendo.. dah cam budak2.. mainan ntah ape2.. jap2 aku layan dines dash.. jap2 mario yang ntah pape.. ske ati aku yang kekadang cam bebadak ni.. hehe..
ngantuk ah plak.. aku ngah bersms ngan encik am.. kalo x semes sehari, rasenye x dapat tido kot.. slalunye, kalo semes memalam, aku yang ilang dulu.. huhu.. cian die... kekadang, aku terbangun, aku balas ah.. kalo x, sowi ah encik am.. sye ader urusan lagi penting dari bersemes ngan awak.. ekeke.. sowii.. tadi aku g amik ani.. encik am ader skali... ader ke patut, kuar pakai boxer jer.. karang, kalo kete aku buat hal.. macam mane ah.. haha.. tolong tolak kete aku ketepi, pakai boxer jer.. seksi ah tuh kununnye..
dah ah.. dah pkol bape ntah.. yang pasti dah lewat.. ngantuk.. nguap.. nguap..

encik am.. slamat malam2.. sayang awak besar ayam....

No comments: