Friday, July 25, 2008

25.07.08

ari ni bleh kata separuh masa aku bekerja aku abihkan kat kopitiam.. ye ah.. kan ani nikah ari ni.. kirenye kurang ah sowang casher yang asal dua orang tuh.. so.. aku jadi korban ah, sebab acu kne g k.l nak siapkan fail mardi tuh.. aku dok sana dari 12.30 sampai pkol 7.00 rasenye ah.. balik jer, aku mandi, lepas tuh aku smayang, lepas tuh aku aku ngadap komputer ni.. skarang ngah nulis ape yang patut.. and.. aku ngah adakan sesi luahan ati ngan encik am.. lately, aku slalu sangat terasa ati ngan die.. event kekadang aku pikir, mende tuh x der pape.. gedik ke aku ni.. kalo gedik maybe aku sengaja buat.. ni tak, senang ker air mata meleleh.. gile ah.. aku dah sayang sangat kat encik am rasenye..
aku baru dapat tugasan baru.. maunye bulan2 terdekat ni, kitaorang busy ngan keje modul oum yang melambak2.. so... ari minggu yang terakhir sebelom puasa ni.. x der ah melalut sangat.. kalo x, pantang ari minggu, ngedate jer keje aku.. betol.. x tipu.. paling bangang pon, aku g tengok wayang kat jusco bukit tinggi.. dah dekat ngan umah.. kne ah pegi.. lolo..
dah ah, aku nak konsentret kat keje.. hehehe..

No comments: