Wednesday, July 16, 2008

16.07.08


hoho.. aku mulekan blog aku ngan sumpah seranah kat huruf 'A' kat keyboard aku ni.. Kuang ajo betol... ish.. ish.. die kne tekan banyak kali baru nak kuar.. memang nak cari pasal ngan aku.. haii.. nama aku izdihar.. pompuan ok.. nama ngan sifat ah.. skit cam laki.. mak aku kata aku ni kasar orangnye.. hehe.. (blah ah aku).. walaupun ape yang mak aku kata tuh, sebenarnye perli aku ntuk jadi lembut.. tapi aku rase cam die puji jer.. tuh sebab aku still cam ni... kasar.... tapi naluri aku cam nyah yu.. i sensetip.. marah skit nangis, sedih nangis, rindu nangis.. kekadang lapa pon nangis.. hoho... aku ader pakwe... pakwe merangkap laki aku gak ah.. mane x nye.. makan ngan die.. kuar ngan die.. beli barang pasar ngan die.. kuar makan ngan family pon kekadang ader die.. tido ngan rumah jer lelain.. hoho.. kekadang dah cam kembar siam.. asik melekat jer.. tapi x der ah bahagian tubuh yang tercantum.. (camtum ke, cantum??) conpius jap.. blink!! blink!! aku keje sebagai acc. assistance.. aku jadi assistance kat diri aku sendiri.. bab2 kutip utang.. helo.. helo.. saya dari reka cetak.. nak tanye pasal payment ni.. ader x.. ader x??.. ari ni aku tanya.. esok pon aku tanya lagi.. lusa tanya lagi.. aku tau dowang pedap ngan aku.. so.. nak buat cam ner.. kene ah time.. kan.. kan.. kan.. (mst ramai yang benci ble aku tepon rasenye).. lagi pasal aku.. aku ni kan kasar.. aku ader kete.. sepanjang x sampai 2 tahun aku gne.. aku rase kete tuh dah cedera parah sebenarnye.. balakang die calar teruk.. tepi belah kanan and kiri aku bantai.. lepas tuh.. depan.. kat bumper die.. aku calarkan gak.. getah kat bahagian blakang pintu belah kiri, dah aku gunting.. sebab die asik kuar jer.. orang proton x reti buat kete.. tuh yang aku oter tuh.. last2.. aku putus ati.. aku amik getah tuh, letak bonet.. teror ah aku ni.. uih.. lapar ah plak.. sajer jer perut aku ni cari pasal ngan aku.. nak mampos betul.. dah ah aku nye badan cam cindy crepot.. erkk.. jangan ah lapar.. perut.. jangan ah.. esok kita sapan roti canai esah ek.. roti canai planta x nak gula.. ok2.. aku promise.. k ah.. dah pkol 12:17 pagi.. nak tido.. esok keje........ huyyyyyyyyyooo.. dah kamis.. dah oiii.. nak dekat jemaat dah.. nite weyy.. babaiii

No comments: