Wednesday, July 16, 2008

17.07.08... 1.50 petang

aku yang bad mood.. sengal.. sakit kepala ni.. aku rasa, aku mati awal ah.. kalo aku stay kat sini.. 
tengok mata aku tuh.. tengok ah.. dah kecik kan.. tuh ader ah sebabnye.. aku nak diam2 sudah.. biar ah aku pendam sampai sakit jantung.. huhu.. 
aku rase cam nak pegi jauh.. lepas tuh padam enpon.. beshnye.. kalo ah dapat buat lagi.. nanti2 ah, kalo aku dah x tahan lagi.. nak g jauh.. nak pegi tempat yang x der orang.. aku nak dok sana.. huahuahua.. cayalah aku.. aku nak g mane ha??
ntah.. ble tension mesti cam ni.. rase cam nak pegi jauh.. aku dah x kesah ngan orang skiling aku.. yang aku tau, aku nak, aku mesti.. aku nak pegi jauh.. lepas ni, kalo aku nak pegi jauh.. aku nak pegi 1 tempat.. orang x bleh cari aku dah.. hehe.. kat mane? shhh.. aku jer yang tau..

No comments: