Thursday, July 31, 2008

31.07.08

dah 31 hb.. esok dah 1 hb 8.. sesape nye bessday.. epi besday.. aku tension ni ngan keje.. yooo.. aku x teror ah nak buat menatang modul tuh.. lagi pon aku ngah belajar lagi kan. tetibe aku kne keje lebih masa.. nak siapkan ape yang patut.. keje aku filing yang melambak2.. menimbun2.. korang x pasan plak.. aku pnat ah.. aku dah ah lembap dalam segala mala pasal komputer ni.. bukan aku x nak blajar, cme kekadang mende yang aku x minat, susah sangat nak masuk.. lagi2 kalo ader mende yang urgent, nak cepat2.. buat aku tertekan tau x.. aku nye bidang keje bukan jenis nak urgent.. kalo nak urgent pon, stahun skali jer, time audit nak datang.. gile kelam kabut time tuh.. ekekeh..
aku bosan ni... aku ngah mengantar barang kat orang oum.. penat ah keje ni.. kalo ader pilihan aku x nak pon buat.. penat je dpt. baik aku buat keje aku.. failing besh tau kalo x banyak sangat.. akaun aku pon dah tunggang terbalik.. yang bos aku tau, datang... arahkan ape yang patut.. dah ah macam2 mende aku nak catch up.. dari A-Z.. kowang rase besh tak.. aku ni dah ah lembap ble blajar.. karang datang angin bebal aku karang.. jangan kata keje oum, keje lain pon aku x nak buat.. peduli ape aku.. baik keje tanam jagung, x ah pening sangat cam ni.. kan..kan..
aku kalo geram camni ah.. ske berleter.. karang balik umah, sure kne leter lagi.. bukan ape.. aku malas nak dengar.. penat ah.. tuh yang aku malas nak duk umah.. kalo nak kuar slalu, kne palk kan.. so.. alasan aku malas nak dok umah, aku cakap ah pegi kopitiam.. tapi tuh ah, tepon plak x brenti2 menjerit.. 15 minit skali.. kringgg.. kringgg.. bingit.. dah nama pon tepon, so.. kne ah bunyi kan?? tapi kalo asik berbunyi jer.. lagi baik x der tepon.. tertekan woooooo...
aku x sabar nak tempoh idop sowang2.. x dok ngan kuarga.. aku nak idop berdikari.. x per kalo x der kete pon, asal aku bleh idop ngan tenang, aku bleh accept dah.. betol.. aku nye prinsip.. babaiii... ader keje...

No comments: