Sunday, July 20, 2008

20.07.08

  • aku banyak keje sangat.. aku ader keje oum ni.. semua gambar nak kne place balik.. aku tertekan.. x tau knape.. aku asik dengar lagu can't smile without you.. aku marah pasal ape ni.. aku pon x tau.. kecian encik am.. aku marah die skali.. kecian die.. aku tertekan.. x tau knape.. aku ingat faizal jer.. aku naik angin.. aku x tau knape.. aku sakit ati.. aku nak nangis.. aku memang naik angin sangat2.. aku penat.. tertekan ngan macam2 mende.. ngan orang gaji dah naik kepala.. ngan minyak kete yang aku dah isi elok2, bila naik, dah tinggal skit.. woiii.. aku nak cari mane duit asik nak top up minyak jer.. sakit ati aku ni..
streeesss.. yang.. sowi.. saye marah awak.. saye sayang awak yang.. tapi ntah knape saya asik ingat mamat tuh yang.. saya sowiii.. sowiii...





saya janji yang.. no more mamat tuh yang.. awak sowang jer.. tapi amik masa gak ek yang.. hehe.. tengok jer gambar awak... dah surut skit angin saya... maybe btol cakap awak.. kalo tension tengok jer gambar awak.. menjadi ah yang.. haha.. ok2... saya peyed.. x bleh smayang.. tengok gambar awak pon bleh tenang skit yang.. tuh baru gambar tuh.. x nak ah awak tau.. karang awak perasan lebih.. hahaha.. encik am.. lap u..





untuk encik faizal.. babaiii ntuk awak.. mulai ari ni.. masa ni.. aku x der nak ingat2 lagi.. semua kenangan.. kalo die sanggup buat aku cam tuh.. maknanye dah lama die buang aku dalam idup die.. cme aku yang x paham.. no more him.. aku dah buang baju die yang aku peluk tiap2 malam tuh.. aku dah maafkan die, pasal semua yang die dah buat.. include masa aku jadi pelarian tuh.. aisey.. sepatutnye aku dah lama cakap cam ni.. kan encik am.. sayang encik am.. haha..

No comments: