Monday, October 20, 2008

pasal 18.10.2008

ari tu.. aku nye company ader buat open house besar besaran kat umah aku.. kirenye.. open house opis merangkap open house umah.. skali jalan.. tapi tetamu kitaorang majoriti dari kalangan client2 opis.. menu2 nye adalah.. kambeng guling.. hehe.. laksa penang mali.. nasi briyani.. ayam goreng rempah.. kari ayam.. satay lemid.. cendol.. air lemonade.. air kopi.. kuih popia.. kuih seri muka.. apam gula merah.. kuih koci.. roti jala.. alah.. banyak lagi ah.. malas nak sebut.. ekeke..
tetamu yang datang.. gila babas time tuh.. x menang tangan ngan kaki.. aku x penah sekelam kabut cam tuh.. eh.. ehh.. penah ah.. time kat kopitiam ar.. lpe plak.. ha.. cam kat kopitiam mase ramai orang lagaknye.. ramaiiii sangat.. masa 2.30 tuh.. banyak gile orang datang.. x cukup kaki kitaorang selaku AJK.. besh.. kelam kabut.. haha..
petang.. x skandal yang penah sayang aku datang ngan tunang die.. huhu.. tetibe tersentap aku.. ekeke.. ok ah encik skandal.. awak dah dapat awek yang lagi baik dari saya.. u deserve it.. saya sayang awak encik skandal.. tapi sebagai kawan.. betol.. awak skandal saya yang terbaik.. tq gak for birthday give awak.. motor ride.. ekeke.. saya kan jakun.. jarang naik moto.. at least masa besday saya taun tuh, awak layan gila saya.. hehe..

No comments: