Thursday, October 16, 2008

16.10.2008

aku demam lagi.. terasa sangat x slesa tuh.. encik am plak.. kdt die kering.. jap lagi ah aku top up.. malas aku dah menyerang.. aku malas nak gerak.. malas nak keje.. malas bagai.. semuanye ah.. muntah tadi banyak sangat.. pehal ngan aku ni.. sakit mental gamaknye.. ekeke..
aku ngantuk.. so aku jejalan sekeliling opis besarr aku ni.. ekeke.. bosan pon ader gak.. pedihnye ah mata kiri aku.. ehehe.. kowang.. aku ngantuk ni.. aku nak buat mende....
yang.. tau ah awak bz.. ngan makan.. ngan moto awak.. ngan kemas umah nak kenduri.. ngan semua.. tapi saye nak awak.. ehehe..
ader indon bengap.. misscall aku banyak2 kali.. skali aku call.. baru ko tau langit tinggi rendah.. kalo kedit ader brape sen jer.. jangan ah gatal2 nak misscall ni semua.. dah tuh ngan aku plak.. free jer kne maki ngan aku.. kan dah dapat..
malas dah nak menulis.. aku nak buat ape ni wehh...

No comments: