Tuesday, October 14, 2008

14.10.2008

tetibe plak aku ter nak tulis.. ekeke.. dah laaaame aku x menulis kan.. bukan ape.. bz ah.. macam2 mende.. start dari pindah opis.. lepa tuh raya.. lepas tuh g cuti2 mesia kat pangkor.. lepas tuh keje.. keje.. keje... banyak oo keje aku.. dah ah aku sowang jer kat akaun department tuh.. nak buat cam ner.. dah nasib badan yang gedempol ni... aku gemuk ah.. gemuk sangat.. sangat ker?? bleh ah.. bukan ape.. asik nak makan jer.. lagi2 ari nak menjelang ari 'uterus runtuh'.. gile ah.. kalo kusi meja bleh makan.. mst aku dah telan.. hehe...
masuk bab encik am.. die cuti sebulan.. aku ulang ni.. sebulan.. die start cuti 29.09.2008 sampai ah 27.10.2008.. gile banyak kan cuti die.. dah tuh, keje die.. men'tan'kan diri die nun kat kampung die kat sarawak nu ha.. 25 hb.. abang sulung die kawen.. beshnye kawen.. ekekeke... malam ni die ngamuk kat aku.. sebabnye.. aku tanye die.. "yang, kalo saye tinggalkan awak, ape jadi?".. skali.. aku kne daaa.. marah benar die.. last2.. aku pujuk... jalan gak.. baru tanye tuh.. aku x buat lagi.. kekadang aku pk.. hubungan kitaorang ni kemana?.. ye ah.. x kan ah mak aku nak serah anak die ni kat someone yang belum tentu masa depan.. ntah ah.. jodoh.. semua Tuhan dah tentukan.. skarang ni, aku ikut jer.. flow with nature.. ekeke..
k ah.. bateri aku dah sengkek.. blah dulu.. kalau aku malas, lain taun kita jumpe lagi.. ekeke..

No comments: