Wednesday, October 15, 2008

15.10.2008

Lampu aku buat hal.. hangin jer aku rasa.. hal ape? hal die cam ni.. bila jer aku bukak.. die or ia berkelip2.. cam mata masuk abuk.. klip.. klip.. hush.. mle ah aku memilih alternatif lain dengan memasang lampu kuning yang pada asalnya ianya memeningkan kepala aku.. ntah pape otak aku ni..
ha.. kita masuk bab pening.. akunye pening dah sampai tahap aku dah g jumpe doc.. aku rasa, aku x patut simpan pening aku ni.. since die dah serang kepala otak aku ni 3 kali.. so.. aku g kinik.. check ape yang patut.. dan.. x der pape.. demam skit.. a liltle of stress.. then x der pape yang nak dirisaukan. hehe..
masuk bab encik am.. die kat Sarawak lagi.. die balik sini 27 hb ni.. flight pkol 8 malam.. hush.. dah lewat.. cam ner aku nak amik sayangku am.. jauh benor plak tuh.. almost 40 minute dari umah saye kan yang.. so.. saye x janji amik awak tau.. ehehe.. sowi..
ha.. aku ntah pehal.. aku marah bila die x mesej aku.. tapi bila die mesej, aku layan nak x nak jer.. ape hal ha?? pompuan lain pon ader ke rasa cam ni kekadang?? ntah ah.. kekadang aku rasa sayang aku kat die dah kurang.. kekadang jer ah.. x ah selalu..
ops.. ops.. ok ah.. aku nak g buat creme brulee.. dah separuh jalan tadi.. cme nak tunggu creme aku sejuk.. so.. aku naik atas.. mandi.. smayang.. lepas tuh.. menulis kat sini..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

No comments: