Monday, October 27, 2008

28.10.2008

huaaaaa.....
aku rindu sayang aku.. encik am.. thanks a lot.. honestly.. saya penat g umah awak.. tapi saya ske.. x macam saya g umah yang lepas tuh.. ekeke.. terharu yang.. cara awak kenalkan saya awak punya kat semua orang.. huhu.. nak nangis rasanye..
aku amik flight k.l-kuching pkol 11.45pg.. sampai sana dalam pkol 2 petang.. sampai2 jer, buah ati aku yang itam lagi berkilat dah tunggu aku ngan elin kat sana.. terkejut sangat time tuh.. bf aku ke ni.. apehal lain sangat.. kale lain, potong rambut pon lain style.. jalan pon lain.. haha.. semua lain.. satu jer x lain.. ati.. kan yang.. kan.. kan..
first day.. pegi makan kat wisma satok.. aku makan mee kolo.. ngan air coke.. sedap.. walaupon simple sangat.. lepas tuh, kitaorang g mencari hotel.. sempat singgah c.c.. sebab hotel yang kitaorang aim dah penuh.. ble jalan2 cari pasal.. dapat 1 hotel.. harbour view.. kitaorang dapat 1 bilik.. encik am overnite skali ngan kitaorang.. sib baik dapat katil triple.. masing2 dapat tido atas tilam.. huhu.. ngantuk.. terus tido lepas tengok mega movie kat tv3..
esoknye.. pkol 9 bangun.. pkol 9 dah macam tengah ari kat sane.. kakak encik am tepon.. terkocoh2 kitorang check out.. on da way tuh, ati aku.. dup.. dap.. dup.. dap.. hush.. jumpe sedara mara die.. mak bapak die.. semua ah.. lagi ah aku x senang duduk dalam kete tuh.. die senyum jer.. hampeh..
dah sampai.. masing2 macam dah tunggu cam ner ah rupa aku.. encik am dah bagitau kami nak datang sminggu sebelom tuh lagi.. mane tak nye dowang x excited.. sampai jer.. mula ah sesi ayam cakap ngan itik.. wakakaka..
auk.. auk.. nak gelak aku..yang sowang cakap semenanjung, sowang cakap sarawak... amik.. tergelak2 encik am..die ah jadi dictionary aku.. tapi x ah bergantung sepenuhnye kat sana.. lagipon, mane2 budak yang dah bersekolah dowang bleh cakap semenanjung.. so.. x der hal.. huhu.. kitaorang memang bekerja bersungguh2 ari tuh.. cedok lauk masuk piring... idang.. besh woo.. aku mesin kelapa.. aku basuh pinggan.. last2 aku baru pasan, aku bawak suar satu jer.. dah tuh, suar tuh basah sebab aku basuh pinggan bersungguh2.. last2.. aku pakai suar kotak.. suar yang am panggil suar sabah tuh.. hampeh..
malam tuh kitaorang tido pkol 2.. selepas menempuh kete pancit, angin ngan encik am.. macam2 ah.. letih wooo... bangun plak pkol 6 pagi.. wehee.. pening lalat aku sebab x cukup tido.. lepas tuh kopek semangka.. lepas tuh.. aku mandi.. tolong ape skit2.. lepas tuh.. kitaorang blah.. g ganti tayar kete pancit.. lepas tuh pulang.. encik am ader keje lagi.. sooooo.. pkol 12 kitaorang dah beransur balik..

to be continue.. aku ader keje..

No comments: