Monday, January 12, 2009

spender merahku

Aku ader banyak spender.. lagi2 kale merah.. memang memikat hati sungguh kale tuh.. spender aku bukanlah terdiri dari spender yang mahal2.. cukup aku katakan aku slalu beli kat scarlet.. yang 3 sepuluh tuh.. huhu..
Kenapa spender merah memikat hati aku?? Ia x der kne mengena dengan kale yang seksi.. sebab tiap kali aku pakai spender merah, aku x penah rasa atau dirasai seksi sebab aku mempunyai longgokan lemak yang ketara di bawah perut namun di atas ari2.. bukan juga sebab aku rasa ingin menyerlah, sebab aku x pernah mengayakan bilamana aku memakai spender merah di khalayak masyarakat.. jauh skali aku terpikat dengan spender merah sebab nak menghairahkan pakwe aku.. ini kerana aku x penah bersembang dengannye mengenai warna spender.. aku pakai spender merah, sebab die adalah spender yang bewarna merah dan murah..
Oh ye.. mengenai tragedi aku dengan spender merah.. aku ingat lagi, aku membeli spender merahku di tesco.. ini kerana, disana juga terdapat spender merah.. aku terpikat dengan kale merah ati yang ditonjolkan oleh spender terbabit.. dengan diduga, aku pon mempurchase spender berikut sebanyak enam helai.. bersamaan 20 ringgit malaysia.. kalo nak convert duit turki, hendaklah ia didarabkan dengan 2.3.. begitulah penerangan ibu ku yang baru balik dari jejalan kat turki bersama-sama, suaminya, ayah kami dan juga adik aku.. berbalik dengan trajedi spender merah, aku begitu teruja dengan spender merahku.. sampai umah, aku terus mandi dan mengenakan spender merah tersebut.. waaa... sungguh slesa memakai spender merah yang masih baru.. x macam spender2 aku yang lama.. sudah usang, bila dipakai, ia mampu terlondeh sendiri.. haa... itu saja kisah aku dengan spender merahku untuk malam itu.
Esok paginya.. ketika jam berdering pkol 8 pagi, tandanya, aku perlu bangun untuk ke tempat kerja.. aku terus bangun, mandi, berdress up, kemas katil dan sebagainya.. macam semalam, aku tetap memilih untuk mengenakan spender merah.. aku begitu teruja.. aku mulakan pagi aku dengan gembira dan hati yang berbunga.. hari yang aku mulakan begitu sempurna dengan adanya spender merah.. Cuma menjelang tengah hari.. aku ke tandas.. ntuk shuuuu.. tanpa disangka2.. aku tercebok air dengan kuasa yang maksimum.. abih basah spender merah aku.. aku serba salah.. hampir 10 minit aku bertapa dalam tandas.. berpikir tentang ape yang harus dibuat.. no choice.. aku sarungkan jugak.. waaa... aku pakai spender merah yang lembap.. dari pkol 1 hingga 6 ptg.. aku bertarung dengan rasa tidak selesa, dengan bertambahnya sejuk bilik aku..
Tepat pkol 6.. aku teros berambus dari opis.. tergesa2 pulang kerumah.. bila sampai.. aku cepat2 mandi.. aku sarungkan spender dan baju yang baru.. waaa... slesanya.. aku habiskan masa malam aku dengan tengok tv.. walaupun aku dah tukar spender yang kering.. aku msh terasa x slesanya aku.. terasa bontot aku lembap.. ya.. lembap.. macam x kering.. aku naik ke bilik.. cuba cari mana silap.. rupanya.. bontot aku sudah bertukar kepada warna merah.. sungguh aku x perasan, sebenarnye spender merah yang ku beli di tesco ‘turun’ warnanye.. nasib aku belum bersuami.. aku reda dengan anugerah spender merah..


p/s: sampai skarang aku blurr.. knape aku x g bli spender baru time tuh ha??

No comments: