Sunday, January 18, 2009

mimpi yang x sempurna

smalam... aku mimpi pasal gigi aku yang patah.. ble aku search pasal mimpi gigi yang patah.. macam2  tafsir yang aku dapat.. dari cite pasal sedara mara terdekat yang meninggal sampai ah ke mana2.. alloo.. x der ke mende yang dapat slesaikan ape yang aku ngah rasa ni.. betol ke? ish... x kan kot.. mimpi mainan tido.. tapi ader gak kisah nabi, nabi ader tafsir mimpi sahabat2 beliau.. maknanye mimpi ada jugak yang btol.. tapi aku bukan sahabat nabi, sembahyang pon selalu/kekadang (potong mane yang berkenaan) x cukup kuota sehari.. 
ntah knape.. smalam.. aku dapat mimpi, aku nye gigi..  (rajah 4.15).. yang bertanda post it oren patah.. 



hampeh ah.. sampai ke pagi aku termimpi.. ader orang cakap, kalo mimpi tuh sebelom subuh, tu maybe petanda, kalo selepas subuh tuh, mainan setan jer.. lagi ah buat aku pening kepala.. haiyohh... knape apekah aku menjadi begini.. 
disebabkan mimpi tuh, aku makan pon x bape nak lalu.. huhu.. sarapan tadi aku cme makan nasi goreng, mushroom soup ngan air kopi jer.. makan  tengah ari plak, aku cme makan kuey teow goreng ngan air rosel jer.. x lalu ah tuh kirenye.. huwwaaa... susah ati.. (burpp..) alhamdullilah... 

No comments: