Friday, August 15, 2008

16.08.08

aku bangang.. aku banyak keje.. banyak lagi buku lat. geografi cerdik penye aku blom abih naip.. huwaaaaaaaaaa... encik am majuk pehal ntah.. sakit ati aku.. kalo aku tau sebab bleh gak cari gaduh.. ni x tau sebab.. hangin jer.. ngantuk weh.. sabtu pon kne dok opis.. tp x per... aku akan.. akan.. akann.. ke bangkok-pattaya... yahooooooooooo... yehaaa.. ariba.. ariba.. nak pakai bikini.. lari2 kat pantai.. wakaka.. mst ramai orang yang tengok aku time tuh muntah darah.. cam singa laut pakai bikini..
aku nak g bangkok... naik sampan.. naik gajah.. naik kapai terbang.. ish.. ish.. besh.. sebab x lame sangat.. bape minit jer.. dari g korea ari tuh.. merana aku.. 6 jam.. sampai2 jer kat tanah, rase cam nak cium jer lantai... ekeke..
woiii korang.. aku bosan.. x der ke sesapa nak bawak aku g jejalan cari pasal ker ari ni.. dolo kecik2, slalu gak orang bawak aku g jejalan.. sampai ader kes, nak jalan penye pasal.. aku ikut uncel berok pakai pijama jer, antar arwah tok lang nak g k.l.. aku ingat lagi time tuh, aku pakai pijama belang2.. cekelat putih.. uncel pakai kain pelekat lusuh gila, pakai baju melayu kale itam.. dua2 baru bangun tido.. huahuahua.. dah naik kete sendiri, bantai jer ah.. sampai jer antar arwah tok lang kat stesen ketapi butterworth, dah x nak turun kete dah.. trus uncel drive balik.. tetibe.. kete die semput.. walaweiii... aku pakai pijama.. pijama ok... malu time tuh, tuhan jer yang tau..
kami tunggu bas, pakai baju tido.. dalam pkol 11 pagi.. kat butterworth.. malu.. malu..
naik bas.. terus amik tempat duduk belakang.. sib baik time tuh, mesia blum gne mesin koin tuh.. kalo x, kne naik dari depan.. kitaorang naik ikut blakang bas jer.. orang tengok semacam jer.. x per.. x per.. dah nasib.. dah.. aku x nak hinggat...

No comments: