Wednesday, August 6, 2008

06.08.08

x lama lagi olimpik.. cam ah aku amik tau sangat.. dah lama aku x mengupdate kat sini.. aku kat sini.. melengung.. membelengu.. lagi pon sminggu dua ni, gile ah bz.. keje oum.. cam haprak jer aku buat.. smata2 nak ngejar date line.. bagi pagi nak petang.. dowang ingat aku, adik aku, kak eazy tuh robot ke ape.. hangin jer masa aku kat oum ari tuh.. due ari, sabtu ngan ahad kitaorang berkampung.. masuk pkol 10.. balik pkol 6.30 ari sabtu.. hari ahad, balik pkol bape... cbe teka... cbe ah teka... jeng.. jengg.. jengggg.. pkol 11.. tuh pon lepas mak aku tepon pihak berkuasa suh balik... kalo x... pihak berkuasa tahan kitaorang lagi.. hampeh...
ha.. ari sabtu... opis aku kne pecah... barag2 yang ilang.. 2 mac g5.. 1 hard disk cctv.. kuang ajo nye indon.. aku sumpah jadi batu karang.. nyusahkan orang jer.. dah datang sini.. buat cam tuh plak.. ishh.. ishhh..
dah.. malas nak cite bab tuh... hangin je karang.. lapar ah weyy.. aku lapar ape yeee.. ntah ah.. aku nak pegi nyanyi.. ehehe

No comments: