Saturday, August 9, 2008

09.08.08

askm.. hehe.. dah lame aku x menulis.. bukan ape.. bz.. tambah ngan aku nye mood nak menulis or menyatat ni datang.. semua mende jadi berat jer.. aku baru balik dari umah kak eazy.. makan nasi ambang.. ambeng.. ntah mane satu pon aku x tau... kenyang.. snang ati.. ada ah skit x puas ati.. bukan ape.. aku nak hangin jer ngan encik am.. bukan ape.. kalo die x berangin cam aku, x per ah gak..ni ngan die skali berangin gak.. ape ke halnye ntah.. hampok gak karang.. manja sangat.. kalo aku tinggal enset aku kat dalam bilik ah katakan.. lepas tuh, aku duk kat ruang tamu bawah dalam sejam.. bile naik jer, mst ader 10 ke 20 misscall yang appear kat skrin enpon aku.. bukan ape.. kekadang aku lemas ah gak.. nak gak aku tinggal enpon aku tuh... asik berkepit jer.. sib baik enpon skarang x segabak cam epon dedulu. kalo x.. aku heret jer enpon tuh karang.. semes last aku kat die "awak!.. kalo awak nak msg ngan saya, gne ayat perli.. ayat mlas cam ni.. elok ah x yah msg.. bukan ape.. saya sekarang berangin semacam jer.. karg kalo saye x puas ati.. makin melarat karang angin saya"... aku bukan ape.. malas nak bergaduh semua ni.. kalo rase x puas ati, cakap terus.. x yah nak perli-perli.. bukannye aku ni kecik lagi.. nak buat-bua x paham.. angin betol aku.. hush..
k ah.. aku rase cam nak meletop jer ni.. maybe sbab makan kenyang sangat kot.. ekeke.. sowii.... babaiii

No comments: