Tuesday, March 17, 2009

pasal macam-macam

Pasal Hati

Aku x der perasaan dua tiga menjak ni.. aku x rasa nak kawen.. aku pening pikir pasal semua.. aku ader macam2 masalah.. aku jadi blur.. aku marah.. aku sedih.. aku terasa ati.. aku kecian.. aku gembira.. aku risau.. aku ntah ah.. aku blurr.. 

Pasal Rumah

Sejak mak bapak aku dah suarakan semua yang dowang rasa, aku dah jadi x sedap nak menumpang umah dowang lagi lepas nikah.. aku cme nak menumpang dua tiga bulan.. bukannya lama.. cuma ntuk kumpul seberapa yang kurang..

Pasal En. Am

Sori.. Saya banyak lepas perasaan kat awak.. awak nak tau x b?.. saya buntu.. saya sedih.. saya bercelaru.. saya nak luah kat awak.. tapi saya x nak luah.. last2 awak kne tempias marah saya tuh.. 

Pasal Kenduri

Cukup ah kalo aku cakap, aku cme nak yang simple.. x der pelamin.. x der hiasan bilik pengantin.. x der makan beradab.. cukup dengan akad nikah ngan kenduri doa selamat.. aku bukan ape.. buat ape besar2 kalo x ske? buat ape semua ni kalo doakan yang x baik ntuk aku? buat ape nak buat besar2 kalo x ikhlas?  Buat ape nak berlawan kenduri sapa paling besar.. aku x sedap ati.. aku x kesah.. kalo cuma kenduri aku cme kat surau.. cukup lah semua tu.. cepat lah ari berlalu.. ati.. tabahlah...

Pasal Sakit

Knape korang nak aku balik? Knape korang nak aku tempuh semua ni.. Knape korang nak doakan yang x baik ntuk hubungan aku dengan die?? knape?? sebab korang sayang aku?? orang yang sayang aku x kan cakap cam tu untuk aku.. "Tahniah, smoga jadi ape2 yang buruk ntuk hubungan ko".. haha.. tahniah!! 

No comments: