Thursday, March 12, 2009

kisah satu malam!!

pasal malam ni, malam yang separa gembira buat aku dengan kuarga.. sedih bila ati adik aku yang slama ni kebal tetibe hancur lebur.. x sanggup aku tengok die macam tuh.. sedih bila die cerita pasal 'lelaki' tuh bila die rindu.. aku dah x sanggup lagi nak hormat lelaki tuh dengan panggilan nama.. cukup jer aku gelar die lelaki malang.. sebab die lepaskan sowang pompuan yang cukup sempurna..
kak cik.. aku tau.. berat ntuk ko terima.. tapi kuat ah kak cik.. aku tetap sokong ko.. x kesah ah ape yang ko buat tuh betol ke salah.. tapi aku x kan sokong kalo ko buat mende yang muaratkan ko.. tuh jer aku pesan..
kak cik, tadi masa bincang pasal majlis aku.. ko cuba gembira.. ko cuba senyum.. aku tau, ko cme pretend jer.. ntuk jaga ati mama..jaga ati ayah.. jaga ati aku.. jaga ati semua orang..walaupun ati ko hancur kak cik.. ko tetap cuba jaga ati orang lain..
aku nak ko tau kak cik, ari ni ko menangis.. esok lusa mesti ada ganjaran yang ko pasti akan dapat kak cik.. ari ni ko ilang lelaki tuh.. esok lusa.. mesti ko dapat lelaki yang lagi baik kak cik.. yang letak ko paling tinggi dalam ati die.. yang akan jaga ko tiap masa..
ntuk majlis aku nanti.. 10 khemah akan ada.. jemputan 1000 lebih jer.. kumpulan bale-bale akan meriahkan majlis nanti.. ari senin depan mama g testing lauk ntuk majlis.. weekend depan g sempadan ntuk cari gift.. gile pack... lagi bape ari jer lagi.. nanti aku letak countdown ntuk majlis kat sini.. ekeke.. gile ah urgent majlis aku nanti..

04.04.09 - Tunang
25.04.09 - Nikah
09.05.09 - Majlis

gile kan?? x bape ari jer lagi.. baju ntuk majlis pon blum tau warna.. any suggestion??

No comments: