Friday, June 24, 2011

pasal anak..

memang peel sorang ibu kot... yang dalam kepala die, anak die jer.. x der nak pikir lain dah.. aku ngah rungsing, x der stok susu untuk dani kat umah.. tapi bila pikir die dah makan, aku x der ah risau sangat.. aku skarang cam x der masa sangat nak mengepam kat opis ni.. tambah2 skarang bila aku nye 'orang atas' cuti bersalin.. hoih..

pam kat opis 2 kali jer kot, sekali before lunch, skali lepas lunch.. dapat ah, 4 oz per session.. bleh ah tampung untuk budak tuh, smalam budak kecik dok opis dari lepas lunch sampai balik, so kesimpulannye memang ah aku x dapat nak mengepam.. tensi ooohhh..

hari ni budak kecik duduk ngan cik elin die, tok e kne kemas umah.. hurm.. aku skarang dalam dilema, nanti dah pindah shah alam, aku nak hantar dani duk mana, aku x nak die dok ngan tok e jer, sebab aku pikir tengah hari aku bleh g bf die kalo die dok kawasan sekitar opis aku jer, tapi bila pikiaq balik, skarang bukannya senang nak cari orang yang boleh diharap menjaga anakku dengan sempurna.. aisehh.. macam ah aku jaga sempurna sangat..

ahh.. x tau ah nak pilih cam mana.. ape2 nanti2 ah dah dekat masa aku nak berpindah, baru aku mencari orang2 yang berkaitan, aku x nak masukkan die ke nursery ke ape.. sebab aku susah ah nak percaya orang2 ni.. ish.. time2 cam ni, rasa jer aku nak dok umah, jadi suri rumah sepenuh masa, tapi, ntah ah..





No comments: